feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Hiasi dinding rumah anda dengan Canvas

Labels: , , , , , ,


Assalamualaikum..

selepas dah ada rumah nie, sy suka surfing berkenaan dengan hiasan dan juga kelengkapan dalaman utnuk mencantikkan lagi rumah ku syurga ku..

Saya suka rumah yang berkonsepkan moden. Kenapa? sebab bagi rumah yang tidak beberapa besar, kalau menggunakan konsep bali, ekslusif concept tak berapa sesuai... Oleh yang demikian moden lebih simple nak ruang lebih nampak besar.

Ketika berjalan-jalan di internet saya tertarik dengan hiasan dinding yang nampak simple tetapi sangat menarik. Canvas! Potret anda dicetak di atas material yang dipanggil canvas. Harga juga amat berpatutan. Tidak menggunakan cermin, bermakna gambar yang digantung akan lebih jelas tanpa sebarang silau lampu.

sy nak share link n sy dapati banyak rakan2 blogger yang ada cerita pasal canvas ni..
Ni linknya
Web: www.3dcanvasphoto.com
FB: www.facebook.com/3dcanvas
Blog:www.3dcanvasphoto.blogspot.com





orang kaya yang tertewas

Labels: ,

Pada tahun 1923, sekelompok manusia terkaya dan ternama di dunia telah bertemu di Edgewater beach hotel chicago amerika syarikat. Ketika itu kelompok hartawan itulah yh menguasai sumber kekayaan dunia. Harta kekayaan mereka jika dikumpulkan melebihi perbendaharaan negara US. Namun apa yang terjadi kpd mereka selepas oyi?

Berikut adalah apa yg menimpa hidup mereka selepas 25 tahun. .

- charles schwab, presiden syarikat besi terbesar amerika - mati dlm keadaan papa kedana
- arthur carten, spekulator perniagaan gandum terbesar - mati trrbuang dlm keadaan muflis.
- richard whitney, presiden bursa saham new york -.ati selepas dibebaskan dari penjara sing sing


Sumber: solusi edisi 37





jln di pj byk berubah

Labels:


Assalamualikum semua.
Pos yg terdahulu berkenaan dgn urusan pengeluaran sudah pun selesai. Lebih kurang 8 hari duit kwsp telah dpt dikeluarkan.

Hari ni sy bjalan2 di sekitar pj. Hampir 3 tahun xmasuk area pj ni. Masa bljr kat um dulu mmg pj ni dh mcm hometown. Segala selok belok jln bolwh dikatakan dh hafal. Tp skrag ni mmg byk perubahan.

Pj sekyen 14 mmg jd port. Boleh dikatakab seksyen 14 ni adalah pekan terawal di petaling jaya. Cakap je nak ape, semuanya ada. Fast food, restoran, bank, kedai komputer, mcm2 lg la. Mungkin disebbkn tumpuan ramai, maka sistem jalan juga byk berubah. Yg paling ketara ialah rondabout dekat kilang rokok. Skg dh digantikn dgn trafic lite