feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Berpusing-pusing mencari nurseri

Labels:

Salam semua,

Apa khabar? maaf kerana agak lama tak update blog kreatif ini. Pada minggu lepas start dari Isnin hingga Rabu saya berada di Hotel Empress Sepang dan sambung pada hari Khamis hingga Jumaat berada di Pangkor pula. Itu semua adalah tugas rasmi yang diamanahkan kepada saya.

Jadi minggu ini agak penat sedikit tetapi seronok sebab lama tak berjalan jauh :) Bukan berkenaan tugas rasmi tersebut yang ingin saya ceritakan tetapi adalah berkenaan dengan nurseri.

Saya dan isteri pergi ke rumah kami di Sunway Alam Suria, Puncak Perdana Shah Alam untuk melihat perkembangan pengubahsuaian yang kami buat. Alhamdulillah kitchen cabinet dan awning telah siap dipasang.

Nak pindah? mungkin dalam pertengahan bulan 12 kot. Sebab banyak lagi urusan blm diselesaikan. Selepas itu saya masuk ke Nusa Rhu untuk mencari nurseri. Sebenarnya saya prefer makcik atau nenek yang berdekatan kawasan tersebut untuk menjaga anak saya. Bukan apa sebab kalau nurseri terlampau ramai.

Tapi kawasan tu mmg takder golongan veteran. semuanya muda belaka. No choice. Then ada lah tanye satu nurseri di Subang Permai dan harganya RM250 untuk menjaga anak saya yang berusia 1 tahun ini. Dari jam 7pg hingga 7mlm. Kira ok jugak la kan?

Kalau ada sesiapa yang kenal makcik2 atau nenek2 yg nak jaga anak org. Tolong hubungi saya ya.





0 comments:

Post a Comment