feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Renovation - Hari Keempat

Labels: ,

Assalamualaikum dan apa khabar semua?

Minta maaf kerana agak lama saya tidak mencoret pada laman blog ini. Ini kerana pada hari Selasa selepasnya cuti raya tempoh hari saya dipanggil menghadiri mesyuarat selama 4 hari di salah sebuah hotel di ibukota. Mesyuarat bermula seawal 8.30 pagi dan habis 10.30 malam selama 4 hari berturut-turut. Walaupun ada sedikit masa rehat diberikan tetapi saya tiada mood untuk menulis atau mengarang di dalam blog ini.

Keesokan harinya pula ada staff development dan terpaksa membawa anak sekali kerana tiada orang yang boleh menjaga kerana isteri bekerja pada hari berkenaan. Demi tugas dan tanggungjawab maka tiada alasan untuk saya tidak menghadiri apa sahaja yang disuruh oleh boss.

Berbalik pada renovation rumah saya, hari semalam (7/10/2009) kontraktor mula semula kerja-kerja pengubahsuaian setelah 2 minggu bercuti. Sebenarnya selepas seminggu raya kontraktor tersebut ingin menyambung semula kerja-kerja mereka tetapi saya yang menyuruh mereka menyambung pada hari semalam. Tidak banyak progress hari ini kerana mereka hanya melakukan "wiring" dan penambahan point plug. Esok mereka akan mula memasang lampu downllight dan juga kalimantang. heheh aik kalimantang? bersambung di hari kelima pula...

p/s : minta maaf kerana tidak sempat untuk mengambil gambar kerana ingin menghadiri mesyuarat. Saya akan cuba untuk upload gambar pada progress hari kelima nanti.





0 comments:

Post a Comment