feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Cetak T-Shirt, Mugs, Topi sendiri

Labels:


Assalamualaikum Semua,

E-book kali ini menceritakan cara bagaimana anda boleh mencetak t-shirt, mug, gelas, topi secara DIY (do your self) di rumah. Kadang-kadang kita tidak tahu apa yang perlu dibuat bila ada kelapangan masa. Tidak seperti orang dahulu, mereka akan cuba mencari hobi dan aktiviti seperti memotong kayu untuk dibuat perabot, membela ikan, lembu, kambing, bercucuk tanam dan sebagainya.

Kita di zaman serba canggih ini lebih suka menghabiskan masa lapang kita dengan cara seperti menonton televisyen, surf internet, "Facebook" yang bukannya aktiviti sihat.

Apa kata anda dapatkan ebook "Belajar Mencetak T-Shirt" yang ditulis oleh saudara Idham yang mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang ini. Mungkin dengan mencetak t-shirt sendiri dapat memberi kepuasan mengkut citarasa anda. Mungkin juga boleh memenuhi masa lapang anda di rumah.

Yang menariknya panduan membuat t-shirt ini diterangkan tentang apa yang perlu dibuat seperti penyedian bahan-bahan dan juga jenis-jenis t-shirt yang boleh dicetak. Ianya sangat mudah dan mungkin akan menambahkan pendapatan anda.

Contohnya kalau kita lihat sekarang ini di majlis kenduri kahwin, para penanggah akan memakai baju yang sama dan di cetak nama pengantin disitu. Banyak lagi yang kita boleh buat jika kita tahu ilmu mencetak ini. Jadi ini lah masanya untuk anda membuat sedikit duit sampingan.

Dengan bermodalkan hanya RM30 anda akan mendapat ilmu yang amat berguna. Percayalah Mana tahu satu hari nanti mungkin mencetak t-shirt, mug, atau topi ini menjadi main bisness anda.

Tidak rugi dan dapatkannya sekarang di Cetak T-Shirt dot com ini. Kreatif bukan?





0 comments:

Post a Comment