feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Selamat Hari Raya Aidilfitri

sumber gambar dari mangoandjojoba.files.wordpress.com


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!

Walaupun hari ini sudah 6 Syawal namun rasanya tidak terlambat untuk saya sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri serta ampun dan maaf jika ada tersalah tulis, kata, perbuatan yang menyinggung anda semua.

Di hari lebaran ini memang kita dapat lihat tangisan dan gelak tawa baik yang muda atau tua. Tidak perlu untuk saya menceritakan suasana Hari Raya kerana banyak blog-blog yang menceritakan pengalaman menyambut hari raya samada di bandar atau di kampung masing-masing.

Cuma bagi saya, tahun ini ada banyak kelainan berbanding dengan tahun-tahun sebelum ini di mana kami adik-beradik pertama kali menyambut Hari Raya Aidilfitri tanpa abah. Memang terasa sangat-sangat kehilangan orang tersayang.

Tidak perlu untuk saya menceritakan bagaimana perasaan saya, emak dan adik-beradik yang lain menyambut tanpa abah. Arwah Abah telah pergi meninggalkan kami pada bulan 6yang lepas. Tuhan lebih menyayangi arwah abah. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang mukmin dan mati syahid. Al-fatihah.





0 comments:

Post a Comment