feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Senang Ke Nak Buat Duit Dgn Internet?

Labels:


Assalamualaikum Semua,

Post kali ini lebih menjurus kepada perniagaan Internet. Saya memang tidak tahu bagaimana hendak memulakan perniagaan internet. Ada juga beli buku dari otai internet iaitu Irfan Khairi. Tetapi kandungannya terlalu ringkas. Bagi saya, perniagaan internet memerlukan kemahiran yang tersendiri.

Sekarang ini saya banyak buka forum-forum yang membincangkan tentang bagaimana hendak membuat duit di internet. Newbie seperti saya memang kena banyak lagi belajar selok-belok perniagaan jenis ini. WangCyber adalah forum yang menjadi rujukan saya. Jika ada lagi forum seperti itu sila beritahu saya.

Ya, memang saya dapati ramai otai di WC tu. Yang berjaya mendapat 5 angka setiap bulan pun ada. Maknanya Internet memang boleh buat duit. Tetapi apabila semakin banyak bacaan tentang perniagaan internet, saya jadi kusut kerana terlampau banyak sangat program-program buat duit yang ada seperti affiliate program, adsense, ppc, ebay dan banyak lagi.

Jadi saya ingin lakukan tindakan yang KREATIF sebagai newbie yang mana satu perniagaan internet yang patut saya ceburi terlebih dahulu?. Walau dapat RM1 pun tidak mengapa. Yang penting betul ke perniagaan internet ini boleh dapat duit?





0 comments:

Post a Comment