feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Sampul Duit Raya

Labels:


Salam, Selamat Hari Raya!!

Itulah Ungkapan yang akan disebut2 oleh setiap insan tidak lama lagi. Walaupun masih ada tempoh sebulan lebih lagi tetapi bahangnya sudah terasa.

Kali ni nak cerita pasal samput duit raya. Taukan? kalau dlm erti kata lain Ang Pow!. Apa ada dgn sampul? budak2 hanya nak isi dlm sampul jer!... hehe. Semalam KamiKreatif saja jalan2 pergi ke rumah Uncle Zack di Cheras. Sambil2 minum Uncle Zack mengeluarkan contoh sampul duit yang menarik! Sangat menarik dan mmg KamiKreatif tak pernah jumpa pun sebelum ni. Size sampul mengikut duit RM50.

KamiKreatif tanya kat Uncle Zack taknak ke jual sampul2 duit raya ini? rupa2nya dah ramai yg tempah dan penghantaran melalui pos laju. Setiap 100 keping sampul Uncle Zack mengenakan bayaran sebanyak RM50 itu termasuk sekali caj penghantaran.

Jadi KamiKreatif pun bercadang nak suruh Uncle Zack buatkan untuk KamiKreatif sekali dan lepas nie sampul duit raya KamiKreatif akan berbeza dgn org lain. Kalau budak2 tu nak buang sampul pun akan terpikir dua tiga kali.

Yang menjadikannya menarik adalah designnya. Masjid, org bersalaman, bunga api, bersalaman tu semua design old skool. Kalau yang berminat nak tau lebih lanjut bolehla emel kepada KamiKreatif.


Rupa2nya Uncle Zack aku ni kreatif orangnya!. Design sampul duit raya tu mmg kreatif dan dan KamiKreatif tak terfikir pun tentang konsep dan cara seperti itu. Sekian.





0 comments:

Post a Comment