feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Lukisan 3D

Labels:




Salam,

Paparan kali ini pasti akan membuat anda berasa kagum. Masa mula-mula KK=(singkatan bagi KamiKreatif) dapat emel ini, KamiKreatif mati-mati ingat "real", tapi bila baca balik ayat yang ditulis rupa-rupa ianya adalah mainan mata.

Mesti anda tertanya apa sebenarnya yang KKreatif nak ceritakan? Sebenarnya adalah lukisan 3D yang kini sangat terkenal di benua eropah. Bukan calang-calang orang boleh melukis seperti itu sehinggakan dapat memperdayakan orang ramai hasil dari kreativiti mereka.


Kalau anda semua tidak percaya anda boleh lihat sendiri contoh-contoh lukisan 3D yg mereka lukis tanpa menggunakan kertas tetapi pada rumah, jalan dan pelbagai lagi objek sedia ada.

Cuba kita lihat pada semua gambar disebelah di mana kita telah diperdayakan dengan kononnya terdapat kolam dan juga lubang di situ. Tetapi hakikatnya ianya adalah jalan raya yang RATA!!!

Begitu hebat hasil seni yang mereka cipta. Untuk membuat lukisan 3D seperti ini mesti mempunyai kos dan tujuannya. Jadi persoalan yang timbul dari KamiKreatif ialah Mengapa mereka sanggup berbuat demikian? Untuk menunjukkan bakat semata-mata? atau itu strategi perniagaan mereka? Mungkin...

KamiKreatif percaya bahawa rakyat Malaysia tidak kurang hebbatnya. Contoh yang kita selalu lihat adalah teknik air brush. Pelbagai lukisan dan corak samada 2D atau 3D telah dihasilkan oleh mereka yang kreatif. Tetapi KamiKreatif teringin sangat jika ada rakyat kita yang mampu membuat lukisan 3D seperti mereka di sebelah. Adakah anda pun begitu?





0 comments:

Post a Comment