feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Wall Sticker Kini Mendapat Sambutan

Labels:


KamiKreatif memang suka sentuhan dalaman yang melambangkan keunikan sesuatu rumah. Rasa sejuk mata memandang jika kita masuk ke rumah yang mempunyai tona warna yang menarik dan juga hiasan serta susun atur perabot yang kemas.

Tapi kali ini KamiKreatif tidak mahu menyentuh tentang sentuhan warna, perabot atau landskap tetapi tertarik ingin berkongsi dengan anda semua berkenaan dengan lukisan dinding ataupun Wall Sticker. Melalui pengamatan KamiKreatif biasanya wall sticker akan dilekatkan di dalam bilik terutama bilik anak-anak. Pelbagai corak antaranya hidupan dalam air, kartun, kereta dan pelbagai lagi yang menimbulkan suasana ceria terhadap bilik anak-anak kita.


Wall sticker di Malaysia sekarang semakin mendapat perhatian dari penggemar hiasan dalam dan juga sesiapa sahaja yang mempunyai rumah. Kebiasaanya harga untuk wall sticker ini lebih kurang RM30 - RM80 bergantung kepada saiz dan corak.

Anda boleh dapatkan di kedai-kedai dan yang mana malas nak ke kedai, Penjualan wall sticker ini juga terdapat di dalam internet di mana pembeli hanya perlu order dan buat bayaran, selepas itu wall sticoker akan dipos ke rumah anda. Mudah bukan? Banyak laman web di Malaysia menjual wall sticker ini dan antara yang Popular adalah http://ir-koreadeco.blogspot.com/

Sekian.

Ingin menambah pendapatan RM100-RM200 Sehari? Mudah dan berkesan!





0 comments:

Post a Comment